*_*

vizipipavasarlas.hu - vásárolj vízipipát 
magyarország első és legnagyobb webáruházából! <3

 

Danka. 17. skorpió. Tanakajd. ennyi? És lám, ez vagyok én: egy lány, aki elhiteti a haldoklóval, hogy van remény, aki megtanít egy felnőttet nevetni, és elhiteti a gyerekkel, hogy léteznek csodák. Aki bármikor odatartja a vállát egy megtört léleknek, aki akkor is mosolyog, ha mások mosolyognak rajta, aki nem hagyja sírni a maga körül lévőket, és aki addig nem hagy el, amíg szükséged van rá. És ez is én vagyok: aki eltűri, hogy minden cselekedete ellenére tőle sose kérdik, jól van-e? Miért olyan nyilvánvaló, hogy velem minden rendben van, hogy nekem nincsenek problémáim? Miért hiszik azt rólam, hogy tökéletes vagyok? Csak egy átlagos, szürke senki akarok lenni. Mert valójában az is vagyok...

Csak azt vesztheted el, ami sosem volt a tiéd...

2009.09.20. 12:22 | Danka* | Szólj hozzá!

Nem tudom mit mondjak neked, mert nem tudom mit érzek. CSak annyit tudok, hogy van benned valami, amit mindig is keresett a szívem. Húz hozzád valami, valami furcsa érzelem, amit nem tudok megfogalmazni. Próbállak eltaszítani, de nem tudlak. Az a baj, hogy igazából meg akarlak kapni. Változnak a gondolataim, nem tudom mit akarok. Nem tudom, szeretlek-e?! Csak annyit tudok, hogy van egy érzés a szívemben, ami ki akar törni. Csak érezni akarlak, csak tudni, hogy itt vagy nekem. Csak látni szemeidben a szemeim, csak nevetni veled, fogni a két kezed és sírni érted, mint egy hős szerelmes. Sajnálom, hogy ez vagyok. Most egy kicsit fáj ott bent, ott a szívem tájékán felhasadt a seb, elkezdett vérezni. Elgyengültem, és fekszek a földön, mint egy törött szárnyú angyal. NEm kapok levegőt, fulladozom. Az a kérdés, hogy jössz-e te, hogy megments, vagy otthagysz?

milyen igaz... :/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dankachaos.blog.hu/api/trackback/id/tr281394346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: dankachaos
süti beállítások módosítása