*_*

vizipipavasarlas.hu - vásárolj vízipipát 
magyarország első és legnagyobb webáruházából! <3

 

Danka. 17. skorpió. Tanakajd. ennyi? És lám, ez vagyok én: egy lány, aki elhiteti a haldoklóval, hogy van remény, aki megtanít egy felnőttet nevetni, és elhiteti a gyerekkel, hogy léteznek csodák. Aki bármikor odatartja a vállát egy megtört léleknek, aki akkor is mosolyog, ha mások mosolyognak rajta, aki nem hagyja sírni a maga körül lévőket, és aki addig nem hagy el, amíg szükséged van rá. És ez is én vagyok: aki eltűri, hogy minden cselekedete ellenére tőle sose kérdik, jól van-e? Miért olyan nyilvánvaló, hogy velem minden rendben van, hogy nekem nincsenek problémáim? Miért hiszik azt rólam, hogy tökéletes vagyok? Csak egy átlagos, szürke senki akarok lenni. Mert valójában az is vagyok...

[M]egyei-[V]árosi szintetizáló Képzés Kőszeg, 2009.11.13-15.

2009.11.15. 17:53 | Danka* | Szólj hozzá!

Szinteti-ziháltunk.Ez egy külön történet. Péntek reggel kezdődött, amikor a 10:50-es busz helyett 10:10-essel mentem be Szombathelyre. Jól kezdődött a napom. NAgyon vártam a délutánt-estét. Kőszegre mentünk szintetizáló képzésre. Ezt mamámnak említettem egy héttel ezelőtt kb. és elkezdett örülni, hogy de jó, hogy megint nekiállok zenélni. Összekeverte szegényem a szitetizátorral. Nemgáááz.Nham szóval Kőszeg. Hmm. 13:00kor indultunk. Előtte már másfél órával ott voltunk páran LOGO előtt, beszélgettünk és pipáztunk. Lassan gyűlt a kis csapat. Bevallom kevesebb emberre számítottam, kb. 50en lehettünk. Sokan ismertük is egymást.MEgérkezett a busz, elfoglaltuk olyannyira, hogy Felcimmel a lépcsőn kellett ücsörögnünk egészen a kollégiumig. Nem nagyon zavart minket, imádunk hülyéskedni, így is élveztük az utat, sőt talán jobban. Mikor odaértünk  lezajlott a regisztráció és a megnyitó. Mindenki kapott nyakbaakasztós névkártyát. 3féle szín volt, kék-zöld-sárga. Kéket kaptam, ami annyit jelentett, hogy a kék csapatban voltam a szekciómunkák ideje alatt. Különböző képzéseken vettünk részt, mint pl. "Én és Európa", "Ifjúság és a média". Sorolhatnám még, de a pontos nevük nem jut eszembe. Este vetélkedők kerültek megrendezésre, ahol újabb csapatokra lettünk osztva, színtől függetlenül. Pénteken a tornateremben volt, kissé 24-órás vetélkedő feelingű vicces verseny. Csapatnevünk "Győző bárányai" volt. Lényegét nem értettem, sőt még most sem értem. Aznap este nem nyertünk, maximum csak tapasztalatot. A vetélkedő után szabad foglalkozás volt-a kollégiumon belül-,nagyjából azt csináltunk, amit akartunk. Nagyjábóól. A szobában két körmendi lánnyal voltam, akiket előzetesen nem ismertem. Tök jól elvoltunk, találtunk közös témákat. Másnap reggel nagyon nehezen keltünk fel.Szunyus mindkét reggel próbált felkelteni, kisebb-nagyobb sikerrel.A délutáni képzésen majdnem elaludtam, de próbáltam figyelni. Arról nem tehetek, hogy hülye vagyok a honlapszerkesztéshez. A napom fénypontja az volt, hogy Wity és Zizii próbáltak megtanítani tekergetni. Nem tudom mi a neve annak az izének, de nagyon bejön. Csak párszor ütöttem le magam, és csak kicsit veszélyeztettem a körülöttem lévőket. :) Az esti vetélkedő a városban volt, utána Ocho Macho koncertre indultunk, de sajnos nem fértünk be a szórakozóhelyre, ezért azt az ajánlatot kaptuk, hogy visszamegyünk a kollégiumba, és ott bulizhatunk. Na, ezt sem sikerült megvalósítani a portásnő miatt. Undorító egy személy volt. 02:50kor már fent rikácsolt, hogy 02.00kor takarodó van, úgyhogy kussoljunk. Viccesvolt. Másnap délelőtt volt a vetélkedők eredményhirdetése. Alap, hogy mi nyertük meg. (háhááá)Én személy szerint szomorú vagyok, hogy haza kellett jönni. Kibírtam volna még pár napot ott, főleg a társaság miatt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dankachaos.blog.hu/api/trackback/id/tr171527254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: november 2009 15 13 képzés kőszeg szintetizáló szintetizálóképzés
süti beállítások módosítása